Länkkärlek

När jag kollade in hos Sofy i morse såg jag en uppmaning jag inte kan stå emot. Länkkärlek tycker jag är så himla trevligt. Så här kommer mina bidrag utan inbördes ordning.

internets-bästa-inspiration

Bild från Sofy

Lanttolife för att Sofie har så himla härlig inställning till… det mesta. Jag har länkat till dagens inlägg av anledningen att det kan vara det bästa Lanttoskan någonsin skrivit.

Ansofisticated för att Annie gör så mycket galet men kul. För ärlighet och vardag. Jag känner igen mig i så mycket, men inte alls i hennes dedikation till Ultralöpning. Det är väldigt roligt att läsa om ändå.

Jenny Sunding För bra tips om mat, böcker och lite av varje. Vi verkar gilla samma grejer.

Matgeek Såg att någon annan redan länkat till honom, men för bra för att inte vara med på min lista. Så snyggt, så nördigt, så välformulerat. Jag köpte fantastisk citrus av honom för några veckor sedan. Tack Johan!!

Beatatjata Ocensurerat på något vis. Inte så tillrättalagt. Och så är jag ju så svag för folk som verkligen kan formulera sig. Hon är kul den där Beatatjata 🙂

5 av så många bra. Mer länkkärlek!

Lämna en kommentar